דרכים למתג עסק בתחילת דרכו, שלא יעשו לכם חור בכיס

מערכת שורש  טו אייר, תשעח  4/30/2018

בעזרת ידע בשילוב עבודה נכונה, ניתן לרתום מגוון דרכים למיתוג מבלי ליצור חור בכיס
.......................

דרכים למתג עסק בתחילת דרכו, שלא יעשו לכם חור בכיס
עסק בתחילת דרכו נמצא במצב לא פשוט בכלל. הוא עדיין לא מבוסס דיו בכדי שיהיה לו קהל נאמן של לקוחות קבועים אבל כבר ישנן לא מעט הוצאות עסקיות שהולכות ומצטברות. כדי לקדם את העסק, כדי ליצור מוניטין ושם טוב וגם כדי ליצור תדמית נכונה, יש להשקיע במיתוג. בעזרת ידע בשילוב עבודה נכונה, ניתן לרתום מגוון דרכים למיתוג מבלי ליצור חור בכיס.

כרזות ופתרונות שילוט – זה לא חייב להיות יקר
יצירת נראות ומיתוג לעסק בתחילת דרכו מחייבת השקעה בשלטים מאירי עיניים. אך לעסק החדש לא תמיד יהיה תקציב להשקיע בשלטי עסק מוארים ומנצנצים. גם הזמנת עשרות שלטי חוצות ענקיים עולה בכסף רב ועסק בתחילת דרכו יתקשה להוציא תוכנית כזאת אל הפועל, אבל יש פתרון חלופי וקוראים לו רול אפ. מתגו את העסק שלכם באמצעות שילוט נייד ומתקפל מסוג זה, אלה כרזות שמאופיינות במחיר נוח ושניתן להציב בכל מקום שרוצים. ניתן להציב בסמוך לכניסה לחנות, במדרחוב סמוך, ליד קליניקה ביתית. ניתן להזמין ללא קושי ובמחיר נוח מגוון רולאפים שבהם יוצגו מבצעים או הזדמנויות ללקוחות. ניתן גם למקם כרזה מסוג זה ועליה הוראות הגעה לעסק, הזמנה לפתיחה, לאירוע מכירות.

מיתוג ונראות בדפי נחיתה
אחרי שהזמנתם רול אפ אחד או יותר, הפנו את מבטכם לממד אחר, הממד הווירטואלי. כרזות ושלטים ממתגים אתכם במציאות היום יומית אבל המיתוג חייב להתנהל כיום גם ברשת. אם יש לכם עסק בתחילת דרכו אתם לא חייבים מיד לשכור חברה לפיתוח אתרים ולשפוך כסף על אתר מורכב. אפשר בקלות לתמוך במיתוג שלכם באמצעות דפי נחיתה במחירים נוחים. ניתן למצוא פתרונות ליצירת דפי נחיתה בחינם או בתשלום סמלי על בסיס תבניות קיימות. באותן תבניות ניתן לשלב את הלוגו שלכם, את כתובת האתר, כתובת החנות, מספר הטלפון או מפת ההגעה.

קידום ברשתות חברתיות
מיתוג עסק בתחילת דרכו ובמחיר נוח יכול להתבסס על הדרך הוותיקה והטובה – הדפסה והפצה של כרטיסי ביקור. ולפני שנדבר על שיטות נוספות ומקוריות, נישאר עדיין עם הרעיון של מיתוג יעיל וזול ברשת. אפשר להקים ללא עלות דף עסקי בפייסבוק. ניתן בקלות להשתמש באינטגרם או להקים בלוג עם טיפים שיתאים לאופי הפעילות העסקית וידבר לליבם של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. קידום ומיתוג ברשתות חברתיות מעורר שיח ועניין וכאשר יתחילו להמליץ עליכם, לסמן לכם לייקים או לשתף פוסטים שאתם מעלים תראו בקלות כיצד העסק מתקדם, מתפתח.

שיתופי פעולה עסקיים
הזכרנו רעיונות כגון רול אפ, כרטיסי ביקור, דפי נחיתה ורשתות חברתיות. אבל יש עוד כמה דרכים שכדאי ללכת בהן כדי למתג את העסק שנמצא בתחילת דרכו, ובמחיר נוח. למשל, רקמו שיתופי פעולה עסקיים שיתרמו לכל הצדדים. כל עסק יחלק ללקוחותיו כרטיסי ביקור או קופוני הנחה משל עצמו וגם משל העסק האחר.

השתתפו בכנסים רלוונטיים (אם זה תואם את אופי העסק שלכם), הקימו דוכנים וחלקו שם כרטיסי ביקור לצד דוגמיות מוצר או פרוספקטים. בכלל, כדאי לפזר כרטיסי ביקור בכל מקום ולכל אדם שפוגשים. חלקו לעובדים ולבשו בעצמכם בגדי עבודה, חולצה או כובעים ממותגים. יש לכם רכב? מתגרו את הרכב שלכם – הפכו את המכונית לפרסומת נעה. לא חייבים להוציא הון בכדי לצבוע את המכונית, ניתן להזמין מדבקות רכב עליהן ידפיסו במחיר נוח כל מה שתבקשו. כמו כן, ניתן גם להיעזר במודעות פרסום מקוונות, בהתאם לתקציב רצוי, שאתם מגדירים מראש.